Tuntuu typerältä. Syöminen on alkanut jostain syystä tökkimään. Mulla menee hyvin nykyään.. On hyvä parisuhde ihanan miehen kanssa, meillä on kaksi koiraakin.
Mä käyn töissä, mies opiskelee vielä mutta hyvin meidän elämä on alkaunut sujumaan. Paremmin kun kumpikaan meistä on odottanut.

Syöminen tuntuu vain pahalta. En oikein pidä peiliin katsomisesta enää. Näen vain naisen jolla on kiloja kertynyt vatsan ja käsien alueelle enemmänkin kuin sen sallitun määrän.
Terveydenhoitaja/sairaajhoitaja - kunpi olikaan.. Tokaisi vain että kannattaa alkaa seuraamaan, mittari menee jo vyötäröä mitattaessa punaiselle.
Tuntuu pahalta. Juuri kun olin alkanut tottumaan siiihe, kehoon jollaista olin saanut kovan työn jälkeen kursittua monta vuotta kasaan. Ja nyt.. Nyt mun koko maailma romahtaa vain sen helvetin kommentin takia.
Mä en jaksa. En vain jaksa enää taistella. Ihan kun päässä asuisi toinen nainen, se nainen joka käskee jättää ruokailuja väliin ja menemään lenkille tai vain makaamaan sohvalla. Kunhan vain et syö liikaa.
Hedelmien kanssa mulla ei oo ongelmaa. Ne on hyviä. Ne on edelleen se terveellinen ja sallittu asia ruisleivän kanssa.

Tänään kanan syöminen tuotti totaalista vaikeutta. KÄvelinkin töissä reippaammin, kyllä ne kalorit kuluu..

- Haluan vain nähdä itseni taas kauniina -